MAASBOMMEL – Koekmerken Verkade en Sultana sluiten zich aan bij Profkantine en Quality Time. Deze platformen van out-of-home marketing- en salesbureau Opmerken bedienen samen meer dan vijfduizend sportkantines en leisure-outlets.
Door de samenwerking kunnen de merken hun assortiment optimaal afstemmen op de specifieke behoeften van sportkantines en leisure-outlets. Opmerken zal ondersteuning bieden op het gebied van strategie, communicatie en distributie. Het bureau zorgt ook voor gerichte campagnes en analyses. Hierdoor kunnen Verkade en Sultana hun positie in deze kanalen verder uitbouwen en bijdragen aan een aantrekkelijk en gevarieerd aanbod voor consumenten.
Jasper Kooijmans, salesmanager bij Verkade: “Als voorzitter van een hockeyclub weet ik als geen ander hoe belangrijk horeca-inkomsten zijn voor een vereniging. Met onze lekkere en herkenbare producten kunnen wij het assortiment versterken en bijdragen aan een financieel gezonde vereniging en tevreden gasten.”
Bron: Out.of.Home Shops