Horeca

Pathé de Kuip opent uniek foodconcept

ROTTERDAM – Alle media maakten er melding van: de eerste bioscoop met 4DX. Maar niet alleen dit deel in Pathé de Kuip is volledig nieuw, ook op het gebied van food gaat de bioscoopketen een stap verder. Out.of.Home Shops nam een kijkje bij het eerste full-service horecaconcept Pathé Boulevard.

De Pathé Boulevard doet denken aan een foodfestivalletje waar je bij de verschillende foodtrucks eten kunt halen. Dat gevoel wil Pathé ook creëren. “De filmbezoeker moet een unieke beleving ervaren. Niet alleen in de filmzaal, maar ook op het gebied van food”, zegt manager f&b bij Pathé.

Popchef
Pathé heeft gekozen voor een ruime opstelling zodat de doorstroom van de drukste bioscoop van Nederland (1,7 miljoen bezoekers per jaar), goed blijft. Nachos met verschillende dips van de ‘Nachokraam’ , een huisgemaakte hotdog in drie varianten bij de hotdogbar er naast of een popcorn naar eigen smaak laten samenstellen door de Popchef. Pathé probeert de filmbezoeker op alle mogelijke manieren te verleiden.

Kidscombo’s
Aan de ‘overkant’, vinden gasten speciale kidscombo’s - met verantwoorde inhoud – een koffiebar van Starbucks, Ola Happiness Station en een wijnbar. Ten Napel: “Wijn wordt in de bioscopen bijna niet verkocht. Met de door Grapedistrict voor Pathé ontwikkelde wijnlijn willen we dit een boost geven.”

Afrekenen doen klanten efficiënt aan het einde van de Pathé Boulevard.Gasten kunnen kiezen uit betalen bij een reguliere kassa of via zelfscan.

Lees meer over het nieuwe horecaconcept van Pathé in de komende Out.of.Home Shops.

Bron: Out.of.Home Shops

dolbypers4-a900x525.jpg