Shell Steenbergen.jpeg Shell Steenbergen.

Onderweg

De Haan Tankstations groeit en daarmee ook het Tony’s concept

BERGEN OP ZOOM/ STEENBERGEN – De Haan Tankstations heeft per 1 oktober twee Shell-stations overgenomen. Deze vestigingen zullen helemaal in het Tony’s Coffee & Moreconcept worden gebrand.

Rosanne Wormgoor |

De tankstations die De Haan heeft overgenomen, zijn Shell in Bergen op Zoom en Shell in Steenbergen. In heel Nederland heeft De Haan bijna 190 tankstations, waarvan 120 bemand zijn. Daarvan zijn circa negentig shops al gebrand naar Tony’s.
“Wij hebben de ambitie om uiteindelijk alle bemande tankstations om te zetten naar het Tony’sconcept. Dit kan ofwel een Tony’s Street Food zijn of een Tony’s Coffee & More”, aldus Mirjam Offerman-Yousef, retail marketeer bij De Haan Tankstations.

Plek voor iedereen
Tony’s is een eigen concept van De Haan. Het moet een plek voor iedereen zijn waar heerlijk eten centraal staat en kwaliteit en gastvrijheid van belang zijn. Per locatie wordt gekeken welk concept het beste past. “We proberen echt in te spelen op de behoeftes per locatie. Deze twee locaties liggen in een woonwijk. Het is daarom vooral gericht op koffie, snacks én autowassen. Deze locaties worden nog verder onderzocht voor andere toevoegingen, hier volgt later meer over”, vertelt Offerman-Yousef.

Even wennen
De locaties die De Haan overgenomen heeft, bestaan al best wel een tijd. Alleen vielen ze toen nog niet onder de vlag van De Haan. “Ik ben er laatst zelf geweest en je hoort klanten gelijk zeggen dat het er anders uitziet. Sommigen komen daar misschien al twintig of dertig jaar en dan is het natuurlijk echt even wennen, maar de reacties zijn heel positief. Eén ding dat wel hetzelfde is gebleven, zijn de collega’s. En die zijn gelukkig ook tevreden. Dat is belangrijk, want service staat voorop en daar staan deze locaties om bekend”, zegt Offerman-Yousef.

Dit artikel verscheen eerder in Out.of.Home Shops. Abonneren? Klik hier.