TB109628-2.jpg Op de foto v.l.n.r.: Lilian de Leeuw, Jeroen van Vliet en Ruud van der Knaap.

Coca-Cola weer terug in De Kuip

ROTTERDAM – De komende voetbalseizoenen worden er in stadion De Kuip en bij voetbalclub Feyenoord weer de frisdranken van Coca-Cola geserveerd. Onlangs werd het contract, dat ingaat op 1 juli 2025, door alle partijen ondertekend.

Redactie |

Jeroen van Vliet, country director Nederland bij Coca-Cola Europacific Partners: “Feyenoord en Coca-Cola hebben beide een rijke historie, we zijn eerder de frisdrankleverancier geweest in De Kuip. We zijn allebei diepgeworteld in Rotterdam. Zo staat ons Nederlandse hoofdkantoor al decennialang in Rotterdam gevestigd. Deze samenwerking markeert het begin van een nieuw hoofdstuk, waarin zichtbaarheid, activaties en de beleving van de supporters centraal staan. We zijn verheugd om samen te werken met Feyenoord en kijken ernaar uit om de magie van de Kuip te versterken.”

Nieuwe uitstraling
De Feyenoord-supporters en andere bezoekers aan De Kuip krijgen straks de keuze uit tal van frisdranken uit het assortiment van Coca-Cola. De uitstraling van alle publieke verkooppunten in het stadion krijgen een nieuwe uitstraling die volledig in lijn is met de merkuitstraling van Coca-Cola, zegt venue director Stadion Feyenoord Lilian de Leeuw. “Met dit partnership verbeteren we de supporterservaring én zetten we een stap naar een duurzamer stadion. Ook worden nieuwe, duurzame koelinstallaties geïnstalleerd, waaronder energiezuinige koelingen en postmixsystemen”, aldus De Leeuw.

Ook bij de voetbalclub zijn ze blij met de nieuwe deal. Volgens Ruud van der Knaap, commercieel directeur van de club, wordt de supportersbeleving in De Kuip versterkt door de samenwerking tussen “twee iconische merken in een gedeelde missie”.

Bron: Out.of.Home Shops