ZALTBOMMEL – De in augustus 2022 gefuseerde bedrijven IRO en NPD hebben hun nieuw naam bekend gemaakt. Het fusiebedrijf gaat verder onder de naam Circana. Door het samengaan van marktinformatiebedrijf IRI en marktonderzoeker NPD is met Circana een van de toonaangevendste adviesbedrijven op het gebied van consumentengedrag ontstaan.
“We zijn er trots op dat we dit nieuwe hoofdstuk samen beginnen als Circana, een naam die staat voor 360-graden, volledig begrip van de consument en de markt en ons unieke vermogen om klanten een volledig beeld te geven van de consument, de winkel en shopper-uitgaven”, aldus Kirk Perry, president en ceo van Circana. “Circana is het best gepositioneerd om 's werelds toonaangevende merken en retailers in bijna elke branche te adviseren over het identificeren van kansen, het stimuleren van innovatie en om te helpen groei te realiseren tot ver in de toekomst.”
Tod Johnson, voorzitter van de raad van bestuur van Circana, voegde toe: “De combinatie van IRI en NPD creëerde een uniek bedrijf. In de maanden na de fusie hebben we - voor onze klanten en voor ons team - de enorme waarde aangetoond van het samenbrengen van onze firma's. Vooruitgaan met een uniforme naam en merk betekent dat Circana zich inzet om de volledige waarde van onze krachtige combinatie voor al onze belanghebbenden te benutten, met focus op innovatie en groei.”
Lees hier ons bericht over de fusie.
Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops