ROTTERDAM – Verhage Peppelweg in Rotterdam heeft een primeur: bij de snackbar is de allereerste bestelzuil van Verhage geplaatst. De formule speelt hiermee in op toenemende vraag naar bestelgemak en snelheid voor de klant, maar ook op efficiëntie en extra omzet voor de franchisenemer.
“Met deze eerste zuil zetten we een strategische stap in de verbetering van de ervaring van onze gasten én de operationele flow in onze vestigingen. Bestelzuilen ontlasten ons personeel en zorgen ervoor dat ze zich kunnen focussen op gastvrijheid en kwaliteit, in plaats van het afhandelen van lange rijen bij de kassa”, schrijft Verhage Horeca Groep op LinkedIn. Met de bestelzuil maakt Verhage het mogelijk voor gasten om rustiger en bewuster te bestellen, zonder de tijdsdruk van de rij die alsmaar langer wordt. Daarnaast biedt het mogelijkheden om extra items toe te voegen, zoals een snack of drankje. Een ander voordeel is dat er sneller en foutloos kan worden afgerekend. En als laatste: vooral onder de jongere generaties wordt de voorkeur gegeven aan digitale zelfbediening.
Uitrol
Verhage heeft de eerste bestelzuil geplaatst bij Verhage Peppelweg in Rotterdam, maar gaat de komende periode door met de uitrol van deze gemaksoplossing. Dat doet de formule in samenwerking met NTF, horecaplatform voor online bestellen en afrekenen, en QIOX, ontwikkelaar en fabrikant van bestelzuilen.
Bron: Out.of.Home Shops