FF 2.0 Interior View.jpg

Subway komt met nieuw wereldwijd restaurantontwerp

MIAMI – Subway introduceert een nieuw ontwerp voor hun restaurants, genaamd ‘Fresh Forward 2.0’. Dit ontwerp zal wereldwijd worden toegepast in 2025. De belangrijkste redenen hiervoor zijn het verbeteren van de gastbeleving, het gemak vergroten en de winstgevendheid van franchisegevers ondersteunen.

Redactie |

In 2017 werd het ‘Fresh Forward’ ontwerp gelanceerd. Er zijn sindsdien veel locaties omgebouwd naar dit nieuwe ontwerp en ook nieuwe restaurants bijgekomen. Dit heeft onder meer geholpen om de merkpercepties te vernieuwen en de omzet te laten groeien. ‘Fresh Forward 2.0’ is een verbeterde versie met extra merkpersoonlijkheid en levendige decoratie-elementen, zoals muurgrafieken, gelokaliseerde berichten en borden, verbeterde verlichting en warmere houttinten. Ook moet het de digitale verkoopkanalen en de digitale transformatie in het restaurant zelf ondersteunen. Voor het laatste aspect test Subway zelfbedieningskiosken, oderklaar-schermen en keukendisplaysystemen.

Opwindende evolutie
"Toen Subway voor het eerst ‘Fresh Forward’ lanceerde, was het meer dan alleen een renovatie - het was een complete vernieuwing en een noodzakelijke stap om gasten aan te trekken en trots op te bouwen bij onze restaurantteams," aldus Mike Kehoe, global chief development officer van Subway. "Fresh Forward 2.0 is een opwindende evolutie van het ontwerp, waarmee we ervoor zorgen dat we ons bedrijf toekomstbestendig maken en onze merkbelofte van ervaring en gemak voor zowel gasten als franchisegevers waarmaken." Het ontwerp is al op verschillende plekken getest en werd positief ontvangen door gasten, franchisegevers en hun teamleden. Gasten zeiden over het ontwerp dat dit voor hen de kans zou vergroten om Subway opnieuw te bezoeken.

Kehoe is optimistisch over het ontwerp. “Elk restaurantontwerp vertegenwoordigt een belangrijke mijlpaal voor Subway en heeft ons geleid naar waar we vandaag staan. Fresh Forward 2.0 springt eruit als een ontwerp met het potentieel om de grootste impact te hebben op zowel onze gasten als franchisegevers, doordat het onze marketing-, culinaire en digitale inspanningen naar de voorgrond brengt." De komende tijd gaan de eerste locaties om naar dit ontwerp. Dit gaat gebeuren in landen, zoals de VS, het VK, Duitsland, Frankrijk, Saudi-Arabië, Panama en Australië.

Bron: Out.of.Home Shops