gvo-241024-010.jpg

Shell introduceert nieuw retailmedia-concept

AMSTERDAM – Shell introduceert voor haar tankstations en shops een nieuw retailmedia-concept onder de naam “Station Takeover’. Samen met RetailMedia.One geeft het bedrijven toegang tot haar media-assets in één pakket.

Redactie |

Het pakket combineert de digitale schermen op het tankstationterrein, de welkomstschermen bij de ingang van de Shell-winkels en de schermen en audiosystemen in de winkel. Bedrijven kunnen via het platform van RetailMedia.One hun campagnes uploaden. Na controle en goedkeuring door Shell start de campagne automatisch en na afloop krijgt de klant de uitslag van het onderzoek naar de resultaten.

RetailMedia.One begeleid de bedrijven ook tijdens de introductie. Klanten krijgen dan inzicht in het bereik, de doelgroep, timing en prijzen. Willard van der Leest (head of Digital Marketing & Media Benelux): "Shell Nederland combineert massabereik met audio-visuele impact, mogelijk gemaakt door een professioneel campagneproces inclusief effectrapportages. Ik geloof sterk in hechte samenwerkingen met onze adverteerders, en dit takeover-product en proces faciliteert precies dat."

Bron: Out.of.Home Shops