BEVERWIJK - Spare Rib Express heeft vorig jaar een frisse huisstijl geïntroduceerd. Met subtiele aanpassingen aan het logo en het kleurenpalet van geel, zwart, wit en een vleugje rood, wordt de uitstraling en merkherkenning van de bezorgformule versterkt.
De nieuwe huisstijl benadrukt de hernieuwde positionering van Spare Rib Express. De vernieuwingen zijn al zichtbaar op de website, app, verpakkingen, het hoofdkantoor en het wagenpark. "We willen iedereen laten genieten van onze heerlijke gerechten, zonder enige terughoudendheid. Dit sluit naadloos aan bij onze visie om mensen overal en altijd te laten genieten van onze premium gerechten", aldus Ralf Wijnveldt, head of Marketing. "Wat Spare Rib Express uniek maakt, zijn de dagverse gerechten, zelfgemaakte sauzen en zorgvuldig geselecteerde ingrediënten die zorgen voor een intense smaakervaring."
LET IT RIB-campagne
"Onze nieuwe campagne 'LET IT RIB' moedigt mensen aan om zich volledig over te geven aan het genot van spareribs. Of je ze nu als voorgerecht of hoofdgerecht eet, met bestek of met je handen, bij Spare Rib Express mag je je helemaal laten gaan", aldus Wijnveldt. Met deze revitalisatie is Spare Rib Express klaar voor de toekomst.
Bron: Out.of.Home Shops