AMSTERDAM – De meestgevraagde burger van McDonald's, de Chicken Sensation, is weer terug op het menu van de fasfoodketen. Op social media werden oproepen gedaan om fans een online petitie te laten tekenen voor de terugkeer, dat McDonald's de zogezegde geliefde klassieker niet langer kon weglaten uit de restaurants. Fans nemen deel aan de commercial, die 7 januari werd gelanceerd, waarin de terugkeer van de Chicken Sensation wordt genoemd.
McDonald's zegt te hebben geluisterd naar de liefhebbers van de Chicken Sensation: als genoeg mensen een post van de fastfoodketen zouden liken, zou de Chicken Sensation terugkeren in de restaurants. De post leverde veel reacties en ruim dertigduizend likes op.
Reclamecampagne
De fastfoodketen wil zijn fans bedanken door ze een rol te geven in de reclamecampagne op televisie. “Ik werkte in de McDonald’s toen de Chicken Sensation op het menu stond, het was mijn favoriete burger en je kan je voorstellen hoe ik mij voelde toen die van het menu verdween. Ik besloot daarom McDonald’s een bericht te sturen: wanneer komt de Chicken Sensation terug? Ik ben blij dat ze naar mij en alle andere fans hebben geluisterd en we eindelijk weer de overheerlijke burger kunnen bestellen. Dat ik ook nog te zien ben in de reclamecampagne vind ik een eer. Zo zie je maar wat één zo’n berichtje kan doen”, aldus superfan Tjeu. Verder zijn alle comments van de fans te zien in de campagne.
De Chicken Sensation is tijdelijk verkrijgbaar, zowel in alle Nederlandse restaurants als in de McDrive of aan huis.
Bron: Out.of.Home Shops