Persfoto_CP_Albron (1).jpeg Olivier Garaïalde (Center Parcs, links) en Jan Willem Hilbron (Albron)

Albron en Center Parcs verlengen samenwerking

DE MEERN – Cateraar en foodservicebedrijf Albron en vakantieaanbieder Center Parcs hebben hun samenwerking verlengd tot 2035. Dit geeft beide bedrijven de gelegenheid om te focussen op het verhogen van de gastbeleving en duurzame ontwikkeling van de horecaconcepten op de vakantieparken.

Redactie |

Beide bedrijven werken al samen sinds 2010, waarbij Albron alle horecavoorzieningen op tien parken van Center Parcs in Nederland en België verzorgt. "Center Parcs biedt de ideale omgeving voor een weekend of week in de natuur en ons horeca-aanbod sluit daar goed op aan. We creëren gevarieerde eetervaringen op het park, van een diner in een van de restaurants tot een ontbijt in het buffetrestaurant de volgende ochtend. Gasten kunnen iedere dag genieten van een andere sfeer en keuken, zonder het park te hoeven verlaten", zegt Jan Willen Hilbron, algemeen directeur van Albron.

Toekomstbestendig
Met het aflopen van het huidige contract in zicht, hebben beide bedrijven samengewerkt aan een toekomstbestendige strategie voor de horeca. "De wensen van onze gasten veranderen voortdurend en het creëren van de best mogelijke gastbeleving blijft onze topprioriteit”, aldus de ceo van Center Parcs Olivier Garaïalda. “De afgelopen jaren hebben we al onze parken grondig vernieuwd, met een totale investering van ruim 600 miljoen euro. Dat is in lijn met onze strategie: we willen ons beproefde concept verbeteren, betrokkenheid onder medewerkers bevorderen en ons nog meer focussen op duurzaamheid."

Ontwikkeling
Ook het horeca-aanbod beweegt hierin mee. Mark Hartmans, commercieel directeur van Albron, legt dat uit: "We zijn volop bezig met de ontwikkeling van nieuwe horeca- en retailconcepten en hebben plannen om de komende drie jaar meer dan honderd locaties te vernieuwen. Daarbij voegen we op alle parken mobiele verkooppunten toe en breiden we onze services uit met cottage delivery, waarmee gasten eenvoudig maaltijden kunnen bestellen en naar hun huisje kunnen laten brengen. Daarnaast werken we samen met Center Parcs aan het verder optimaliseren van de klantreis, zodat we op elk moment naadloos inspelen op de behoeften van onze gasten."  

Bron: Out.of.Home Shops