NIEUWVEEN - Prorest, onderdeel van Facilicom Services Group, lanceert binnenkort een eigen, authentiek label: Met liefde gekozen. Het label begint met een broodlijn.
De cateraar lanceert het label naar eigen zeggen om in te spelen op de veranderende vraag van de gast, die meer behoefte heeft aan authentieke en duurzame producten. “Daarnaast maakt het label direct duidelijk welke producten speciaal door Prorest geselecteerd zijn. Het spits van het label wordt afgebeten door de Prorest-broodlijn, die in samenwerking met leverancier Bidvest Deli XL en meester boulanger Hiljo Hillebrand is ontwikkeld.”
Belang
Dick Bennink, algemeen directeur van Prorest, is trots op het eigen label: “We merken dat gasten steeds meer belang hechten aan authenticiteit, aan ambachtelijke producten. Dit label komt voort uit die behoefte; alle producten zijn met liefde door ons ontwikkeld of geselecteerd. Onze eigen broodlijn is daarnaast ook gezonder. Zo wordt er minder zout gebruikt bij de bereiding, bevat het brood geen e-nummers en worden de verschillende desemsoorten zelf gemaakt.”
Bron: Out.of.Home Shops