McDonald’s investeert in ontbijt met zes nieuwe ontbijtproducten

AMSTERDAM - McDonald’s Nederland breidt het ontbijtassortiment uit met zes nieuwe producten. De restaurantketen blijft hiermee investeren en vernieuwen in de groeiende ontbijtmarkt. 

Paul Blonk |

Vanaf woensdag staan nieuwe ontbijtproducten op de menukaart: een Kaiserbroodje kaas met tomaat, Kaiserbroodje ham-kaas met tomaat, Scrambled Eggs met bacon en een kaiserbroodje, Yoghurt & krokante muesli, Vers fruit en twee verschillende fruitdranken. De producten worden aangeboden vanaf 1,95 euro. McDonald’s brak vorig jaar de out-of-home ontbijtmarkt open met een geheel vernieuwd ontbijtassortiment. Volgens het bedrijf weten steeds meer consumenten McDonald’s in de ochtenduren te vinden. Met een scherpe prijsstelling, kwalitatief goede producten en een gevarieerd aanbod wil de restaurantketen inspelen op de behoefte van de steeds vaker buitenshuis ontbijtende consument.

Bron: Out.of.Home Shops

mcdonalds.jpg