Dunkin'horecava.jpg Roberto Fava voor zijn nieuwe smartfridge op de Horecava Foto: Gerard van Oosbree

Dunkin’ Donuts introduceert wereldprimeurs

AMSTERDAM – Dunkin’ komt, in samenwerking met Selecta, Alpro en Monin, met een slimme verkoopoplossing met koffie, ijsdranken, Dunkin’ Donuts, merchandise-artikelen en meer. De lancering vindt plaats op de eerste dag van de Horecava.

Redactie |

Met de lancering op dag 1 van de horecabeurs in Amsterdam wil Dunkin’Donuts haar positie in de Benelux-markt vergroten. Hotel Gorinchem van Van der Valk krijgt de primeur bij het in gebruiknemen van de set units. Dit Van der Valk-hotel is de belangrijkste belanghebbende voor Dunkin’.

Mijlpaal
Roberto Fava, ceo van de Dunkin’Groep, zegt zeer trots te zijn op deze mijlpaal na een twee jaar durende samenwerking tussen Selecta, Inspire Brands en Dunkin’ Nederland en België. De units worden geplaatst op stations, vliegvelden, bioscopen, tankstations, supermarkten, hotels, vakantieparken, pretparken, evenementenlocaties en beurslocaties.

Nieuwe producten, nieuwe smaken
Ook wordt de nieuwe wereldprimeur op de eerste dag van de Horecava bekendgemaakt: een volledige lijn van glutenvrije producten bestaande ​​uit donuts in vier verschillende smaken, zoals Cookie, Speculoos en Nutella Swirl. Verder wordt de "Bronut" gepresenteerd, een glutenvrije brownie in de vorm van een donut verkrijgbaar in twee variaties, evenals drie glutenvrije Dunkin’ American Cookies. Vanaf 15 januari is het mogelijk om deze artikelen te bestellen via de website van Dunkin' NL of Dunkin BE. Met ingang van 9 februari zullen de nieuwe variaties in vestigingen door de hele Benelux te verkrijgen zijn.

Bron: Out.of.Home Shops