DE MEERN – Boon Food Group gaat het nieuwe supermarktconcept in Center Parcs vakantieparken in Nederland en België exploiteren. Dat doet het in samenwerking met de horeca- en retailpartner van de parken, Albron.
Albron gaat samen met Boon Food Group de supermarkten ontwikkelen tot innovatieve en gebruiksvriendelijke omgevingen waar gasten optimaal bediend worden tijdens hun verblijf. Het aanbod wordt versterkt. Hierbij staan gemak, duurzaamheid en verse en regionale specialiteiten centraal.
Vers
Het versassortiment wordt uitgebreid met veel gemakkelijke maaltijden. Zo wordt ingespeeld op de veranderende wensen van vakantiegangers. “We weten dat gasten tijdens hun verblijf een andere eetbehoefte hebben dan thuis. Het gaat veel meer om lekker eten, samen genieten en tijd besparen,” aldus Jan Willem Hilbron, algemeen directeur van Albron. “Door met Boon Food Group samen te werken, kunnen we een flexibel en gastgericht aanbod neerzetten dat inspeelt op deze behoeften. We maken het hiermee nóg makkelijker voor gasten om van hun vakantie te genieten, zonder concessies aan kwaliteit.”
Recreatiesector
Boon Food Group brengt haar expertise en ervaring in de levensmiddelensector mee. “Deze samenwerking met Albron sluit goed aan bij onze strategische koers om verbinding met de recreatiesector te intensiveren,” zegt Arij Boon, ceo van Boon Food Group. “Wij willen vakantiegangers de kwaliteit en het gemak bieden die passen bij hun vakantiebeleving en hun verblijf bij Center Parcs onvergetelijk maken.”
Gemak wordt straks ook geboden door een nieuwe webshop. Gasten kunnen vooraf hun boodschappen bestellen, die bij aankomst klaarstaan. Alles om de gasten optimaal te laten genieten van hun verblijf zonder veel tijd in de supermarkt of keuken door te brengen.
Bron: Out.of.Home Shops