UTRECHT – Bakker Bart start landelijke samenwerking met Jamezz voor de uitrol van orderkiosken. Bakker Bart zegt hiermee haar ambitie en geloof in digitaal bestelgemak voor de gasten in de winkel te willen benadrukken.
Eerder al bracht Bakker Bart het vernieuwde concept in de gerenoveerde locatie in Kampen in het nieuws. De orderkiosken, die prominent in de routing voor de klant zijn opgenomen, vormen een onderdeel van de innovaties. De gasten kunnen via de bestelzuil bestellen, waarna de medewerker de bestelling via een scherm te zien krijgen en kunnen verwerken.
Technologische vernieuwing
Softwarebedrijf Jamezz is verantwoordelijk voor deze digitale oplossingen. Jop van Sommeren van Bakker Bart zegt: “We zijn altijd innovatief gebleven. Al decennia lang bewijzen we met onze formule dat we aansluiten bij de veranderende behoeften van onze gast en in deze tijd is technologische vernieuwing superrelevant en belangrijk om toe te passen in de order- en workflow.” Mitch van den Berg van Jamezz voegt toe: “Wij onderstrepen de visie van Bakker Bart en zijn ervan overtuigd dat ons platform aansluit bij de ambities. Er is uitvoerig getest in meerdere winkels met meerdere type orderkiosken en we weten nu precies wat het beste werkt. Er zijn ook diverse ‘add-ons’ zoals het maakscherm, een orderstatus scherm en we werken aan AI-toepassingen om slimme upsell adviezen te geven aan de orderkiosk. Onze hardware partner Prestop kan onze wensen en die van Bakker Bart perfect samenbrengen in het nieuwste model orderkiosk. Waarbij de roze LED-rand om het scherm ook nog eens mooi bijdraagt aan de beleving in de winkel.”
Bron: Out.of.Home Shops