1a02CJpd0TeVo0Flnso75E91ZAeCXU1VuKBrRDS9.jpg

Pepsi en Vrumona lanceren grootste campagne in Nederland sinds jaren

BUNNIK - Na een succesvolle re-branding campagne afgelopen jaar, lanceren Pepsi en Vrumona de eerste global “MEALS” campagne met de titel “Better With Pepsi” in Nederland.

Redactie |

De grootste 360-campagne sinds jaren en nu te zien op o.a. TV, online, de winkelvloer en in de horeca.

Lokaal eigen concept
Uniek aan deze campagne is dat elementen uit de global Pepsi-campagne gecombineerd worden met lokale relevantie. Zo hebben PepsiCo Nederland en Vrumona in samenwerking met twee lokale influencers een eigen concept ontwikkeld. Consumenten maken bij aankoop van een Pepsi-product kans op één ultieme diner ervaring. Denk aan een avontuurlijk diner in een pretpark of een creatief diner in de natuur.

Match
Ook richt Pepsi zich met deze campagne voor het eerst volledig op het eetmoment van de consument. 60% van cola wordt namelijk geconsumeerd met een maaltijd (bron: Kantar). In deze campagne staat de perfecte match tussen Pepsi en food centraal. Evelien Magnin, marketing director bij frisdrankproducent Vrumona licht toe: “Maaltijden zijn hét moment waarop frisdrank een grote rol speelt. De geweldige smaak van Pepsi Zero en food zijn de perfecte match, of het nu gaat om een gezellige weekend-BBQ, shared dining met vrienden of een snelle afhaalmaaltijd. Met deze 360-graden campagne brengen we daar verandering in.”

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops