AMSTERDAM - Het winnen van de Out.of.Home Award is dit jaar extra speciaal voor Jacobs Douwe Egberts Professional. De fabrikant is driemaal in de prijzen gevallen in de segmenten catering, sports & leisure en fastservice.
“Wij geloven in het bieden van toegevoegde waarde voor zowel de consument als de klant. We streven er continu naar om onze partners te verrassen en te inspireren en om beleving toe te voegen voor henzelf en hun gasten”, reageert Sander van der Linden, marketingdirecteur Professional, op het ontvangen van maar liefst drie Out.of.Home Awards. “We zijn erg trots dat onze partners uit de markt onze inzet voor de klant en consument erkennen en hiermee de fijne en intensieve samenwerking benadrukken. Daar werken we met ons team iedere dag hard aan.”
Met een breed portfolio aan koffie- en theeconcepten biedt JDE Professional volgens Van der Linden de juiste oplossingen voor het juiste moment, overal en altijd. Een van de hoogtepunten voor de leverancier afgelopen jaar was de Horecava.
Verbonden
“Dit is voor ons dé aftrap van het jaar, waar we relaties vanuit de segmenten horeca, zorg, business en education met elkaar hebben verbonden. De afgelopen editie hebben we samen met vele mooie partners een foodmarket neergezet waar koffie en thee centraal stonden: de D.E. Market. Een geweldig begin van het jaar, samen met onze vertrouwde partners alsmede nieuwe relaties”, benadrukt Van der Linden.
Met jarenlange ervaring in de koffie- en theebranche blijft JDE zich keer op keer vernieuwen. “Wij inspireren onze partners en nieuwe relaties hoe zij met onze koffie- en theeconcepten de dagelijkse momenten voor hun gebruikers optimaal kunnen invullen. We laten als leverancier zien dat dit verder gaat dan alleen koffie en thee. Dit varieert van op maat gemaakte marketingprogramma’s, zoals ons koffiespecialprogramma, tot foodpairing, in- en outstore communicatie en mobiele activaties op evenementen. We koppelen al deze programma’s aan trends en ontwikkelingen in de markt om up-to-date te zijn en mee te gaan met de behoeften van de consument.”
Brug
De marktleider in koffie en thee probeert altijd een brug te slaan tussen diverse thema’s die spelen in de markt. “Duurzaamheid, vitaliteit en gezondheid zijn daar voorbeelden van. Wij zoeken de doorvertaling naar de warmedrankencategorie door goed te luisteren naar de behoeften van de ondernemer en zijn gasten. JDE kan hen het juiste aanbod bieden dat hierop aansluit, zodat iedereen kan genieten van een goede kop koffie of thee”, legt Van der Linden uit.
De drie gewonnen awards zijn voor JDE Professional een bevestiging dat zij hun werk goed doen. “We zijn bijzonder trots dat onze partners in ons geloven; dit motiveert om de partnerships op de best mogelijke manier te onderhouden en verder uit te breiden.”
Bron: Out.of.Home Shops