NIEUWVEEN - Welke innovaties overleven de tand des tijds? Welke producten kunnen we na drie jaar nog steeds succesvol noemen? Out.of.Home Shops meet het in De Classique.
Het is de prijs voor producten die drie jaar geleden geïntroduceerd en nu nog steeds succesvol zijn. Van alle introducties die worden gelanceerd in een jaar, blijven slechts enkele overeind. Alleen producten die nog steeds succesvol zijn en de hoogste beoordeling (gemiddeld een 7 of hoger) van de jury krijgen, mogen zich de winnaar van De Classique noemen. De jury, bestaande uit groothandels, kijkt naar innovativiteit, duurzaamheid, omzet en rendement.
Out.of.Home Shops bedankt alle juryleden voor medewerking. Dit jaar zijn er vijftien winnaars, gefeliciteerd!
Product | Fabrikant |
De Lekkerste American Cookie | De Banketgroep |
Coca-Cola zero sugar | Coca-Cola European Partners |
Italiano 80-gramslijn | Copar |
SNICKERS, TWIX en MARS Bites | Mars |
Frituurolie PUUR | Levo |
Remia Tomaten Ketchup | Remia |
Minisnacks XL | Elite |
Verkade Mini’s Dispensers | Koninklijke Verkade |
Pizza Margherita 29, 22 en 14 bij 17cm | Donna Italia |
Maza Hoemoes Less Salt | Maza |
Noodle Sticks Pad Thai, Sweet & Sour, Teriyaki | Salomon FoodWorld |
Magnum Double Caramel en Double Chocolate | Unilever |
Active O2 | D-drinks |
Laterna Focaccia | VandeMoortele |
Nakd | Koninklijke Peijnenburg |
In de loop van deze weken publiceren we de verhalen van de winnaars in de vorm van een aantal uitgebreide interviews.