nick toet.jpg Foto: La Place

Horeca

Nieuwe La Place-campagne met tv-kok Nick Toet

VEGHEL – In een nieuwe campagne voor foodserviceformule La Place gaat tv-kok en presentator Nick Toet op pad met de Good Truck. Toet zal vanuit de truck, die is uitgedost met kruiden en groenten, mensen gaan inspireren om beter te gaan eten op basis van het menu van La Place.

Redactie |

De vierdelige mini-serie zal te zien zijn op het Instagram- en You Tube-kanaal van de keten. Toet is te volgen hoe hij voorbijgangers inspireert gezondere en voedzamere keuzes te maken. Begin juni is de serie gestart op de sociale mediakanalen, met in de eerste aflevering aandacht voor het ontbijt.

Koppie gebruiken
Nick Toet: “Ontbijten. Iedereen doet dat altijd supergehaast en denkt er helemaal niet over na of erger nog: we slaan het over. Laten we dat koppie van ons nou eens gebruiken, want het is misschien wel de belangrijkste maaltijd van de dag. En als je dan wel een ontbijt maakt met die heerlijke klauwen van je, dan is het bijna altijd die saaie, oude boterham. Dat kan veel beter! Samen met La Place ga ik je dit jaar laten zien hoe je van jouw eetmomenten betere, gezondere en leukere breaks maakt voor dat lekkere bekkie van je. Eten maken voor je zieltje, lekker man.”  

Rogier van Duivenbooden, commercieel directeur bij La Place: “Bij La Place draait het om goed eten én genieten. Daar hebben we in Nederland nog wel wat te winnen, of het nu gaat om smaak, versheid, gezondheid of vernieuwing. Zeker als we onderweg zijn. Met Nick Toet hebben we de perfecte match gevonden om Nederland te laten zien dat een snelle break ook absoluut een goede en gezonde break kan zijn.”

De campagne heeft als doel te laten zien dat La Place er is voor iedereen, op elk moment van de dag, schrijft de keten. Een duurzamer en gezonder assortiment zal dit jaar een belangrijke rol gaan spelen en in het najaar worden er meerdere initiatieven gelanceerd die het assortiment verder zullen verduurzamen.

Bron: Out.of.Home Shops