ROTTERDAM – Sodexo Nederland verwelkomt Joeske Geboers als HR-directeur. Voor ze deze functie aanvaardde, was ze HR Director EMEA bij Driscoll’s. Ook had ze leidinggevende HR-functies bij bedrijven zoals FrieslandCampina, Heinz en Starbucks Coffee.
Sodexo Nederland, een bedrijf in foodservices en facilitymanagement, heeft ongeveer 2200 medewerkers in dienst in het bedrijfsleven, de industrie, overheidsdiensten, ziekenhuizen en in offshore-installaties. Het bedrijf levert diensten zoals catering, hospitality services, onderhoud en schoonmaak tot aan integraal facility management. Cunera Vlaar, ceo bij Sodexo Nederland zegt: “Joeske brengt een enorme hoeveelheid HR-ervaring mee, is bekend met internationaal werkende organisaties en heeft ervaring bij diverse bedrijven in de food sector. Een prachtige fit is het. Ze maakt deel uit van de directie van Sodexo Nederland en daarmee realiseren we ook een betere gender-balans binnen het team. Als Food- en FM-dienstverlener zijn mensen ons belangrijkste kapitaal. Dat zie je ook terug in onze missie: het dagelijks leven beter maken voor onze klanten én onze medewerkers. Dit nog meer laten doorwerken in onze positie op de arbeidsmarkt is zeker iets waar Joeske ontzettend goed in is.”
Prettige en veilige werkomgeving
De nieuwe HR-directeur Geboers zegt gegrepen te zijn door Sodexo’s ambitie om het iedere dag beter te doen en daarmee een beter leven te creëren voor iedereen. “Sodexo zet de eigen medewerkers centraal en biedt ze een prettige en veilige werkomgeving met alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Dat zie ik ook terug in de cultuur van inclusiviteit en diversiteit. Vanuit mijn eigen bedrijf heb ik bij veel organisaties in allerlei branches in HR- leiderschapsrollen gewerkt. Ik heb enorm veel zin om, samen met het hr-team als business partner, Sodexo als favoriete werkgever op de kaart te zetten”, aldus Geboers.
Bron: Out.of.Home Shops