watering-entree-1.jpg

Makro Nederland lanceert B2B-webshop

AMSTERDAM – Makro Nederland heeft nu ook een webshop. Nederland is het vijfde land waar het moederbedrijf Metro een online platform lanceert. In de webshop kunnen klanten niet alleen bij Makro zelf horecaproducten kopen, het platform biedt ook leveranciers de mogelijkheid om rechtstreeks hun horecagerelateerde producten aan te bieden.

Redactie |

Op de website zijn alleen non-food horeca-artikelen te koop. Het is niet nodig om een Makro-pas te hebben of een btw-nummer. “De lancering van deze webshop versterkt de multichannelstrategie van Makro Nederland. Naast onze 17 Makro-vestigingen en de Horeca Bezorgservice bedienen we onze klanten nu ook online. Met de nieuwe webshop zijn we onze Nederlandse klanten nog beter van dienst met een breed en diep non-food assortiment. Onze producten zijn nu voor iedereen en overal online verkrijgbaar”, zegt Andries Govaert, ceo van Makro Nederland.

Bron: Out.of.Home Shops