ROTTERDAM – Vanaf vandaag kunnen consumenten genieten van twee nieuwe Magnum-smaken: de Magnum Euphoria Pink Lemonade en de Magnum Chill Blueberry Cookie. Beide ijsjes zijn gedipt in een andere laag chocolade en voorzien van een verrassende kern in de vorm van het iconische Magnum stokje.
Volgens Magnum laten de twee nieuwe ijsjes je een bepaalde gemoedstoestand ervaren, afhankelijk van waar je op dat moment behoefte aan hebt. “De Magnum Euphoria Pink Lemonade ijsjes laten je je speelse en euphorische kant omarmen en doen je denken aan een bubbelende pink limonade op het strand. De Magnum Chill Blueberry Cookie is het ultieme ijsje voor laat op de avond wanneer je lekker achterover geleund in een rustiger tempo van het leven geniet”, laat Magnum weten.
Verfrissende smaken
De Magnum Euphoria Pink Lemonade is een verfrissend citroenijsje met een fruitige kern van frambozensorbet, omhuld met een krakende laag witte Magnum chocolade met een mix van popping candy en knapperige stukjes framboos. De Magnum Chill bestaat uit fluweelzacht ijs met koekjes- en vanillesmaak, een fruitige kern van blauwe bessen sorbet, omhuld in een dikke, krakende laag Magnum chocolade en knapperige stukjes dark cookie.
Wherever pleasure takes you
Dit jaar staat de Magnum campagne in het teken van ‘Wherever pleasure takes you’. “Van extreme blijdschap tot uiterste relaxedheid; de nieuwe ijssmaken Euphoria en Chill nemen je mee op een ware mood transformatie. In de campagne is deze multi-zintuiglijke ervaring een metafoor voor een fantasievolle, eetbare ontdekkingsreis vol plezier. Een sensationele ervaring met als doel om iedereen te inspireren om te genieten van elke dag, zodat geen dag verloren gaat”, aldus Robin Misdorp, brand builder bij Magnum.
Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops