lowlands-mojo-heineken-setvexy-4v1a4320.jpg V.l.n.r. Pieter Vissers, Maarten Schuurman, Ronny Hooch Antink en Ruben Brouwer. Foto: Set Vexy.

Heineken en Mojo verlengen samenwerking

BIDDINGHUIZEN – Bierbrouwer Heineken en festival- en concertorganisator Mojo hebben op Lowlands hun samenwerking verlengd. De komende zeven jaar zullen bezoekers van Lowlands, maar ook van andere festivals van Mojo, de biertjes van Heineken kunnen drinken.

Redactie |

Een verlenging van zeven jaar is uitzonderlijk. Een normale verlenging is meestal voor drie jaar. Volgens de bedrijven toont deze zeven jaar het vertrouwen in elkaar en de goede verstandhouding. De samenwerking bestaat al sinds 2015. "We zijn verheugd om ons partnership met Mojo te verlengen voor de komende zeven jaar", zegt Maarten Schuurman, directeur Heineken Nederland. "Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar schitterende festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.”

Blij
Ook bij organisator Mojo zijn ze enthousiast. Ronny Hooch Antink, directeur van Mojo: "We zijn als Mojo heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team. We vullen elkaar goed aan, maar weten elkaar ook scherp te houden, zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende zeven jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.”

Directeur Ruben Brouwer zegt over de verlenging: “We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met Heineken en heel blij met deze verlenging. Heineken is al jarenlang een van de belangrijkste partners voor ons. Niet alleen op commercieel gebied, maar ook zeker aan de operationele kant. De kennis en ervaring, maar ook het enthousiasme van Heineken op het gebied van evenementen is voor ons ontzettend waardevol. We zien ernaar uit om ons partnership de komende jaren verder te verstevigen.”  

Bron: Out.of.Home Shops