Foodmaster ontwerpt friettent

NIEUW–VENNEP - Foodmaster heeft speciaal voor het festivalseizoen een pop-up tent ontworpen waarvan het zeil bestaat uit een afbeelding van frites. De friettent is volgens Foodmaster niet alleen een musthave voor de echte snackfan, maar hij is ook erg praktisch. De tent is door het ontwerp makkelijk terug te vinden op een camping of festivalterrein. Niet alleen door de frites, maar ook vanwege het feit dat het een limited edition is waarvan slechts 100 exemplaren zijn gemaakt.

Marleen Veldhuijzen |

“Foodmaster staat voor de oer-Hollandse frituurcultuur”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager van de formule Foodmaster. “Om dit uit te dragen worden er regelmatig ludieke gadgets in dit thema ontwikkeld. Hiermee willen we Foodmaster echt op de kaart zetten.”

Knipoog
De tent is ontstaan vanuit het woord ‘friettent’ dat door veel mensen wordt gebruik wanneer ze een frietje gaan halen. “Een vette knipoog dus naar de traditie die wij als Foodmaster omarmen”, aldus Van der Meer.

Aviko
De friettent is tot stand gekomen in samenwerking met Aviko. De tent wordt in Foodmasters door het hele land weggegeven. Ook loopt tot begin juni een winactie via de Facebook en Instagram van Foodmaster.

Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops

welkom_in_de_friettent.jpg