Campagnebeeld.jpg Beeld uit de campagnevideo. Foto: CCEP/Vlimse

CCEP vraagt aandacht voor haar B2B-platform

ROTTERDAM – Coca-Cola Europacific Partners heeft speciaal voor haar zakelijk klanten een videocampagne opgestart om meer bekendheid te geven aan haar klantenportaal. Samen met video agency Vlimse wil het meer naamsbekendheid geven aan MyCCEP.

Redactie |

Op het klantenportaal kunnen zakelijke klanten, van horeca, to-go- en sportondernemers, diverse zaken regelen die met Coca-Cola hebben te maken. Op MyCCEP kunnen de ondernemers zaken vinden als marktinzichten, kortingen krijgen en gratis promotiemateriaal bestellen. In de videocampagne zijn deze zaken in beeld gebracht zodat de voordelen van het MyCCEP-platform direct tot de verbeelding spreken. De campagne loopt op diverse socialmediakanalen en is specifiek gericht op ondernemers die merken van Coca-Cola aanbieden. “In deze campagnevideo staat het gemak van MyCCEP centraal. We brengen de voordelen visueel tot leven in verschillende horecazaken; met één druk op de knop helpt CCEP deze zaken te laten bruisen”, zegt Jeroen de Wit, creatief producent bij Vlimse.

Naamsbekendheid
Claran van Zijl, customer journey manager bij CCEP, zegt: “Met deze campagne zetten we een volgende stap in de naamsbekendheid van MyCCEP. Dankzij de verbeteringen aan het gratis platform, exclusief voor onze klanten, kunnen zij efficiënter met ons samenwerken en zaken regelen wanneer het hen uitkomt. Ze kunnen direct servicemeldingen doen, exclusieve acties bestellen, trends en inzichten ophalen of promotiemateriaal aanvragen. Bovendien zijn ze als eerste op de hoogte van nieuwe producten. Dit bespaart de ondernemer tijd, waardoor hij of zij nog meer uit de zaak kan halen.”

Bron: Out.of.Home Shops