Herman den Blijker desembol rosbief.jpg

Proef de wereldkeuken bij Shell met Herman den Blijker

Utrecht – Herman den Blijker is opnieuw de samenwerking aangegaan met Shell om de gasten op de tankstations te verrassen. Met de ‘Proef de wereldkeuken campagne’ biedt Shell drie keer per jaar verse en hoogwaardige producten aan, ontwikkeld door bekende Nederlandse chefs. Ditmaal focust Den Blijker zich op de Engelse keuken.

Kim Schoonman |

Mierikswortelsaus en uienchutney
Den Blijker ontwikkelde voor Shell de receptuur van de desembol rosbief, een knipoog naar de Britse Sunday Roast, en de sandwich kalkoen uienchutney. “Rosbief in combinatie met mierikswortelsaus, ook wel ‘horseradisch sauce’, is niet weg te denken bij een Sunday Roast. Een klassieke hardloper die nu bij Shell overal verkrijgbaar is”, aldus Den Blijker. De ingrediënten voor deze culinaire specials zijn met zorg geselecteerd samen met de chef.

"Met deze samenwerking verrijken we het smakelijke aanbod voor iedereen langs de weg!"

Onderscheidend assortiment
“Wij onze gasten een wisselend en onderscheidend assortiment bieden en kijken uit naar de reacties op de specials van Herman.”, aldus Kees van Wezel, head of foodservice Benelux & France bij Shell Retail. Van 4 september tot en met 7 januari zijn de specials van Herman den Blijker verkrijgbaar bij alle 105 Shell-stations met een eigen bakkerij in Nederland.  

Bron: Out.of.Home Shops