AMSTERDAM – Coca-Cola Europacific Partners en Ajax gaan nog drie jaar met elkaar verder. De twee partijen hebben hun partnership verlengd tot 2027.
De samenwerking is in 2021 begonnen en daarin staat het samenbrengen van fans en hen een unieke ervaring bieden centraal. Voor de komende seizoenen wordt er nadruk gelegd op de acties rondom Coca-Cola Zero Sugar, Aquarius en Powerade. Menno Geelen, commercieel directeur bij Ajax reageert op de verlenging: "Coca-Cola is als een van de founders van de Johan Cruijff ArenA al sinds 1996 kind aan huis. Maar sinds ze ook onze partner zijn, kunnen we zowel fans als hun zakelijke relaties nog bijzondere Ajax-ervaringen en hospitality bieden. Dat blijven we de komende jaren met veel plezier doen."
Smaak en suikervrij
Ook Arjan Wiertz, directeur Away from Home bij Coca-Cola Europacific Partners, kijkt uit naar de komende jaren. "Met vertrouwen in een succesvolle toekomst hebben we onze samenwerking verlengd. We blijven inzetten op het bieden van keuze in zowel smaak als suikervrij. Extra aandacht gaat de komende periode uit naar onze producten Aquarius en Powerade. Aquarius is ons merk voor dagelijkse hydratatie, Powerade is onze isotone sportdrank en zien we ook terug op het trainingsveld en langs de lijn bij de eerste mannen -en vrouwenteams van Ajax."
Bron: Out.of.Home Shops