Royal Bliss 1.jpg

Introducties

Royal Bliss: smaakrevolutie met een duurzame twist

ROTTERDAM - Als hét merk van Coca-Cola Nederland in het segment ‘volwassen frisdrank’, brengt Royal Bliss een smaakvol portfolio met vertrouwde, maar tegelijkertijd rijke en verfijnde smaken die zowel puur als in een mix een unieke ervaring bieden.

Redactie |

In 2024 komt er een vernieuwing binnen het portfolio van Coca-Cola Europacific Partners. Vanaf januari neemt Royal Bliss het stokje over van het vertrouwde merk Fïnley. En dat niet alleen: de verpakking krijgt een duurzame make-over met hervulbare flessen. Deze flessen kunnen tot wel 27 keer opnieuw worden gevuld en passen naadloos in de rode Coca-Cola krat. Bovendien kunnen met één flesje drie verschillende serves worden gecreëerd: puur, mocktail en cocktail. Een win-win voor degenen die streven naar efficiëntie zonder in te leveren op kwaliteit. Tevens krijgt het assortiment een upgrade met de toevoeging van een Bitter Lemon en roze kleur voor de Pink Aromatic Berry.

Horecaprofessionals krijgen op de Horecava (8-11 januari) bij standnummer 07.224 de kans om de vernieuwde range voor het eerst te proeven en te bewonderen. Royal Bliss, de nieuwe standaard in het segment ‘volwassen frisdrank’.