AMSTERDAM - Ontwerpbureau UXUS geeft details van Luna, een nieuw interieurconcept voor McDonald's dat is ontworpen om mensen samen te brengen in een gastvrije, speelse en 'shareable' omgeving.
De krukken en vrije zitplaatsen moeten gasten aanmoedigen om hun eigen ervaring vorm te geven, terwijl gelaagde scheidingswanden en uitnodigende 'volle maan'-doorkijkjes transparantie creëren in de ruimte, de gemeenschappelijke omgeving onthullen en aangrenzende groepen gasten met elkaar verbinden. George Gottl, chief creative officer en medeoprichter van UXUS: “Verbinding is tegenwoordig belangrijker dan ooit tevoren. We delen voortdurend momenten uit ons leven met vrienden en familie en zoeken op zinvolle manieren verbinding met de wereld om ons heen. Luna belichaamt een gevoel van verbondenheid en saamhorigheid, zonder in te boeten aan efficiëntie, duurzaamheid of kosteneffectiviteit. De manier waarop het concept deze samenbrengt met nieuwe interieurarchitectuur, grafische elementen en materialiteit met behulp van iconische ronde vormen, is een vernieuwde, eigentijdse uitdrukking van het merk dat nog steeds erg geworteld voelt in McDonald's vertrouwde en geliefde merk identiteit "
Stephen Douglas, senior director, global development bij McDonald's: “We hebben onze klanten voortdurend in het oog wanneer we ruimtes ontwerpen waar ze samen kunnen komen dineren. Genieten van een maaltijd met vrienden, familie of collega's is misschien wel het meest sociale tijdsbestedingen na het creëren van omgevingen die deze ervaring gemakkelijk, veilig en lonend kunnen maken, is wat we voortdurend nastreven. Luna, zoals ontwikkeld met UXUS, vinkt die vakjes aan en het is een concept dat we over de hele wereld zullen uitrollen. En wanneer de beperkingen voor dineren, als gevolg van COVID, steeds meer versoepeld worden, kijken we ernaar uit om nog meer gasten te verwelkomen in onze eetgelegenheden om te genieten van de McDonald's-ervaring en voor sommigen al het goede van Luna."
Bron: Out.of.Home Shops