Fabiënne.jpg

Join Program krijgt nieuwe sales en marketing manager

DIEMEN – Bedrijfscateraar Join Program heeft Fabienne Jungerhans toegevoegd aan het team. Zij neemt haar commerciële marketingervaring mee om de cateringindustrie nieuw leven in te blazen.

Redactie |

Jungerhans heeft ruim 13 jaar commerciële ervaring in marketing en reclame opgedaan bij bureauplatform Candid en creative agency Havana Harbor (nu Positive). Samen met de oprichters Maurits Tofuhr en Jan Willem van de Sande zal Jungerhans de commerciële strategie van het food movement van Join Program gaan bepalen en processen optimaliseren. Het vernieuwende cateringconcept wordt over heel Nederland uitgerold.

Nieuwe regels
Directeur Tofohr van Join Program is enthousiast over de toevoeging van Junghans aan het team. “Fabienne is een waardevolle aanwinst voor Join Program. Haar ervaring en professionaliteit zijn van grote toegevoegde waarde bij het realiseren van onze ambities om de positie van Join Program op de markt te versterken. Naast de komst van Fabienne zal mijn compagnon, co-founder Jan Willem van de Sande, het salesteam versterken om de gewenste groei van de organisatie te gaan bereiken. Samen met Fabienne en Jan Willem gaan we de regels van bedrijfscatering herschrijven en deze stilstaande branche verder wakker schudden.”

Join Program noemt de vernieuwing in de cateringindustrie ‘uncatering’. Door smaak en gemak met technologie te combineren is een geheel nieuw foodconcept ontstaan. Inzet van een bestelapp voor medewerkers op kantoor is zo’n verandering: ‘Elke dag van de week een nieuw gerecht en een vermindering van waste.'

Bron: Out.of.Home Shops

Lees meer over: